A Internet i en català .cat. Diu més de tu

Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT és l’entitat
privada sense ànim de lucre que
gestiona el domini d’Internet .cat

Promoció especial per celebrar la festa dels Països Catalans, del 23 de juny al 7 de juliol.

Ser .cat t'identifica. T'hi ajudem!
Aprofita aquesta oportunitat per renovar el teu domini a un preu excepcional!

Vols aconseguir el teu codi de descompte?
Només has de respondre correctament les dues preguntes que hi ha a continuació i difondre un dels seus missatges:

A quina fira d’emprenedoria vam participar al juny 2016?

Els passats 1 i 2 de juny, el recinte firal de Montjuïc va ser la seu d’una nova edició del Bizbarcelona, el saló per a emprenedors, pimes i autònoms.

Quins són els objectius del Drupal Summer Barcelona?

El Drupal Summer Barcelona és un esdeveniment centrat en el Drupal per a potenciar-ne l’ús i interconnectar l’ecosistema d’empreses i desenvolupadors.

Ajuda'ns a fer més fort el català a Internet!
Abans de rebre el descompte per al teu domini .cat, caldrà que facis córrer la veu compartint a Facebook o Twitter qualsevol de les notícies anteriors.

Escull el registrador que més t'interessi dels que et mostrem a continuació, vés al seu web i registra el teu .cat. Hauràs d'omplir un formulari i quan se't demani, introduir el teu codi de descompte per a beneficiar-te de la promoció de la Fundació puntCAT.

Promoció limitada a 2000 codis de renovació per als .cat registrats a través d'Arsys, CDmon, Dinahosting, Don Dominio, Entorno Digital i Virtualname. La Fundació puntCAT rebaixa el cost de la renovació dels dominis .cat: el preu final de venda al públic, però, dependrà de cada registrador en funció del seu marge de benefici i dels serveis que hi tingueu contractats. S'atorga un codi per domini i s'envia a l'adreça de correu associada al titular del domini pel qual es demana. Cada adreça de correu podrà rebre un màxim de 3 codis i cada domini .cat pot beneficiar-se d'un màxim d'un codi de promoció a l'any.

Promoció vàlida des del 23 de juny al 7 de juliol, ambdós inclosos, o fins a esgotar existències. Caducitat dels codis d'aquesta promoció: 30 de setembre de 2016. Cada participant facilita una adreça de correu, la IP des de la que ha participat i l'hora en que ho ha fet. Aquesta informació la conservem fins a 15 dies després de la fi de la promoció i amb l'única finalitat de comprovar el seu adequat funcionament. Aquestes dades no es faran servir per cap altre ús.